Projekto Ugdymo organizavimo 9–12 (I-IV gimnazijų) klasėse modelio gairių kūrimo veiklos ekspertai parengė Pagrindinio ugdymo programos antrosios dalies ugdymo organizavimo moduliais aprašo projektą (toliau – Aprašas).
Ekspertų siūlomos ugdymo organizavimo alternatyvos orientuojamos į ugdymo kokybės tobulinimą mokinių pasiekimų, ugdymo aplinkos ir aprūpinimo, mokyklos kultūros ir vadybos aspektais. Alternatyvų modeliavimo pagrindu pasirinktas mokyklų savarankiškumo lygis.
Išanalizavus Projekto mokyklų modulinio mokymo išbandymo ir užsienio šalių patirtį, ekspertai siūlo, kaip ir kokius modulinio mokymo elementus būtų galima efektyviai taikyti organizuojant 9–10 klasių ugdymo procesą skirtingo savarankiškumo ir tipo mokyklose.
Reikšminga aprašo dalis yra organizavimo alternatyvų įgyvendinimo teisinių ir finansinių sąlygų analizė.
Pridedamuose Aprašo prieduose – išanalizuota Projekto mokyklų bei geriausius rezultatus švietimo srityje rodančių užsienio šalių patirtis ugdymo organizavimo srityje.